« Tagasi

Elanikekampaania 2020

Anija vallas algab 1. detsembrist aasta lõpuni kestev kampaania, mille eesmärk on saada registrisse juurde uusi vallakodanikke.
Kõik, kes end käesoleva aasta viimase kuu jooksul registreerivad Anija valda, saavad valida kümne nö tänukingituse vahel. Kingitused saab vallavalitsusest kätte tuleva aasta alguses, samuti toimub jaanuaris loosimine kõigi seniste elanike vahel, kes ka 1. jaanuari seisuga on valla elanikud. Anija on tervislikke eluviise väärtustav ja parima puhkepiirkonnaga vald, kus on head spordi- ja liikumisvõimalused, seetõttu otsustasime peaauhinnana kõikide elanike vahel välja loosida jalgratta, mille saab ise sobiva välja valida.
Kuigi kampaaniaperiood kestab 31. detsembrini, paneb vallavalitsus südamele, et elanikuks registreerimist ei jäetaks viimasele minutile. Kiireim viis seda teha on e-rahvastikuregistri iseteenindusportaalis https://www.rahvastikuregister.ee/, kuhu tuleb ID-kaardiga sisse logida. Teine võimalus on saata vallavalitsusse täidetud elukohateade, mille blanketi leiab siseministeeriumi kodulehelt ja see digitaalselt allkirjastatuna vallavalitsusse saata. Elukohateate saab täita ka kohapeal vallavalitsuses. Kaasa tuleb võtta isikut tõendav dokument ning vajadusel eluruumi kasutamise õigust tõendav dokument.
 
Anija valla rahvastikuregistrijärgseks elanikuks registreerimise kampaania juhend
1. Kampaania kestab 1. detsembrist 2020 kuni 31.detsember 2020 kella 14.00-ni.
2. Kampaanias osalevad kõik isikud, kes seisuga 1. jaanuar 2021 on rahvastikuregistrijärgsed Anija valla elanikud. Loosimisel kasutatakse rahvastikuregistrist saadud elanike nimekirju.
3. Kõigile täisealistele isikutele ja nende pereliikmetele, kes kampaania jooksul registreerivad end väljastpoolt Anija valla omavalitsusüksust Anija valla rahvastikuregistrijärgseks elanikuks ning kes on rahvastikuregistrijärgsed Anija valla elanikud ka seisuga 1. jaanuar 2021, saavad valida endale meelepärase alljärgneva tänukingituse:
3.1. Elroni sõidukrediit 300€
3.2. Coop-i kinkekaart 100€
3.3. Sõnumitooja aastatellimus
3.4. Voose Päikesekodu kinkekaart 100€
3.5. Restoran Vana Waksal kinkekaart 100€
3.6. Kehra/Aegviidu spordihoone kinkekaart 100€
3.7. Seiklus Kõrvemaal kinkekaart 100€
3.8. Circle K kütusekaart 100€
3.9. Kehra pitsakohvik Rong kinkekaart 100€
3.10. Anija Mõisa kinkekaart 100€
Tänukingituse valiku saab registreerida elukohateate esitamise järel lingi kaudu, kirjutades e-posti aadressile anija@anija.ee või vallavalitsuses.
4. Kampaania auhinnad loositakse välja 11. jaanuaril 2021 kell 10.00.
5. Kõigi isikute vahel, kes olid seisuga 30. november 2020 ja on jätkuvalt ka 1. jaanuari 2021 seisuga rahvastikuregistrijärgsed Anija valla elanikud, loositakse välja kümme auhinda järgmiselt:
5.1. loosimiseks genereeritakse programmi abil 10 numbrit, mille alusel leitakse inimeste nimed elanike nimekirjast, kelle vahel loositakse välja üks peaauhind. Nimed kirjutatakse sedelitele, mis lastakse loosikasti. Loosikastist valib fortuuna ühe sedeli, millel olev isik on jalgratta (väärtuses kuni 500 eurot) võitja.
5.2. ülejäänud üheksa isikut saavad valida endale auhinna punkti 3 alapunktides toodud tänukingituste loetelust.
6. Loosiga auhinnad võitnud isikutega võtab Anija Vallavalitsus personaalselt ühendust. Loosimise tulemused tehakse teatavaks hiljemalt viie tööpäeva jooksul valla veebilehel.
7. Auhinnast loobumise korral uut loosimist ei korraldata.
 
Kuidas registreerida end valla elanikuks?
1. Täida elukohateade kodanikuportaalis
Kõige kiirem ja lihtsam viis elukohateate esitamiseks on läbi e-rahvastikuregistri iseteenindusportaalis https://www.rahvastikuregister.ee/. Midagi keerulist peale nime, isikukoodi ja aadressi seal ei küsita. 
2. Saada elukohateade postiga
Veebist leiad elukohateate blanketi, mille saad siseministeeriumi kodulehelt alla laadida siit. Täida blankett, lisa koopia isikut tõendava dokumendi isikuandmetega leheküljest ning saada mõlemad Anija Vallavalitsusse. 
3. Täida elukohateade Anija vallavalitsuses
Tule vallavalitsusse, täida elukohateate blankett või võta kodust juba eeltäidetuna kaasa. Kaasa tuleb võtta ka isikut tõendav dokument ja eluruumi kasutamise õigust tõendav dokument, kui sa ei ole ise eluruumi (kaas)omanik.
Aga kui ma pole eluruumi omanik?
Juhul kui sa ise ei ole eluruumi omanik, siis on vajalik lisada elukohateatele ka eluruumi omaniku nõusolek. Nõusoleku küsimine käib elektroonilise avalduse puhul elektrooniliselt. Kirjutage avalduses vastavasse lahtritesse omaniku kontaktandmed ning pange linnuke allkirjastamist nõudvasse kasti. Eluruumi omanik saab seejärel portaali logides omalt poolt digiallkirja panna.
Kui te aga lisate avaldusele koopia üürilepingust, siis pole omaniku nõusolekut enam uuesti vaja küsida.
Kontrollige üle avaldusel olevad andmed ja vajutage nupule "Salvesta".  Kui esitatud andmed olid korras, siis peate avalduse allkirjastama, selleks vajutage nupule "Allkirjasta".
 
REGISTREERI END VALLA ELANIKUKS!
Detsember 2020
Kus viga näed laita, seal tule ja aita. (eesti vanasõna)
#elanikekampaania2020 #anijavald