2021 ELANIKEKAMPAANIA

Anija vallas algab 1. detsembrist aasta lõpuni kestev kampaania, mille eesmärk on saada registrisse juurde uusi vallakodanikke. Valla arengu tagamiseks on Anija vallale iga registreeritud elanik oluline.

Kõik, kes käesoleva aasta viimase kuu jooksul registreerivad oma elukoha Anija valda, saavad valida üheksa tänukingituse vahel. Kingitused saab vallavalitsusest kätte tuleva aasta 17. jaanuarist.  Samuti loositakse jaanuaris kõigi seniste elanike vahel, kelle elukoht 1. jaanuari seisuga on Anija vald, välja 10 auhinda. Peaauhinnaks on jalgratas, mille võitja saab ise sobiva välja valida.  

Kuigi kampaaniaperiood kestab 30. detsembrini, paneb vallavalitsus südamele, et elanikuks registreerimist ei jäetaks viimasele minutile. Kiireim viis seda teha on e-rahvastikuregistri iseteenindusportaalis https://www.rahvastikuregister.ee/, kuhu tuleb ID-kaardiga sisse logida. Teine võimalus on saata vallavalitsusse täidetud elukohateade, mille blanketi leiab siseministeeriumi kodulehelt ja see digitaalselt allkirjastatuna vallavalitsusse saata. Elukohateate saab täita ka kohapeal vallavalitsuses. Kaasa tuleb võtta isikut tõendav dokument ning vajadusel eluruumi kasutamise õigust tõendav dokument.

 

Anija valla rahvastikuregistrijärgseks elanikuks registreerimise kampaania juhend

1. Kampaania kestab 1. detsembrist 2021 kuni 31.detsember 2021 kella 14.00-ni.

2. Kampaanias osalevad kõik isikud, kelle elukoht seisuga 1. jaanuar 2022 on rahvastikuregistri järgi Anija vald. Auhindade loosimisel kasutatakse rahvastikuregistrist saadud elanike nimekirju.

3. Kõigile täisealistele isikutele ja nende pereliikmetele, kes kampaania jooksul registreerivad end väljastpoolt Anija valla omavalitsusüksust Anija valla rahvastikuregistrijärgseks elanikuks ning kes on rahvastikuregistri järgi Anija valla elanikud ka seisuga 1. jaanuar 2022, saavad valida endale meelepärase tänukingituse alljärgnevast nimekirjast:

3.1. Elroni sõidukrediit 300€

3.2. Coop-i kinkekaart 100€

3.3. Circle K kütusekaart 100€

3.4. Anija Mõisa kinkekaart 100€

3.5. Restoran Vana Waksal kinkekaart 100€

3.6. Kehra/Aegviidu spordihoone kinkekaart 100€

3.7. Seiklus Kõrvemaal kinkekaart 100€

3.8. Voose Päikesekodu kinkekaart 100€

3.9. Kohvik Sohviku kinkekaart 100€

 

Tänukingituse valiku saab registreerida elukohateate esitamise järel, kirjutades e-posti aadressile anija@anija.ee või vallavalitsuses.

4. Kampaania auhinnad loositakse välja 12. jaanuaril 2022 kell 10.00 kõigi Anija valla elanike vahel, kelle elukoht rahvastikuregistri järgi on seisuga 1. jaanuari 2021 Anija vald (v.a kampaania perioodil registreeritud isikud, kes said valida tänukingituse). Auhinnad loositakse välja järgmiselt:

4.1. loosimiseks genereeritakse programmi abil 10 numbrit, mille alusel leitakse inimeste nimed elanike nimekirjast, kelle vahel loositakse välja üks peaauhind. Nimed kirjutatakse sedelitele, mis lastakse loosikasti. Loosikastist valib fortuuna ühe sedeli, millel olev isik on peauhinnaks oleva jalgratta (väärtuses kuni 500 eurot) võitja.

4.2. ülejäänud üheksa isikut saavad valida endale auhinna punkti 3 alapunktides toodud tänukingituste loetelust.

5. Loosiga auhinnad võitnud isikutega võtab Anija Vallavalitsus personaalselt ühendust. Loosimise tulemused tehakse teatavaks hiljemalt viie tööpäeva jooksul valla veebilehel.

6. Auhinnast loobumise korral uut loosimist ei korraldata.

 

Kuidas registreerida end valla elanikuks?

1. Täida elukohateade kodanikuportaalis

Kõige kiirem ja lihtsam viis elukohateate esitamiseks on läbi e-rahvastikuregistri iseteenindusportaalis https://www.rahvastikuregister.ee/. Midagi keerulist peale nime, isikukoodi ja aadressi seal ei küsita. 

2. Saada elukohateade postiga

Veebist leiad elukohateate blanketi, mille saad siseministeeriumi kodulehelt alla laadida siit. Täida blankett, lisa koopia isikut tõendava dokumendi isikuandmetega leheküljest ning saada mõlemad Anija Vallavalitsusse. 

3. Täida elukohateade Anija vallavalitsuses

Tule vallavalitsusse, täida elukohateate blankett või võta kodust juba eeltäidetuna kaasa. Kaasa tuleb võtta ka isikut tõendav dokument ja eluruumi kasutamise õigust tõendav dokument, kui sa ei ole ise eluruumi (kaas)omanik.

Aga kui ma pole eluruumi omanik?

Juhul kui sa ise ei ole eluruumi omanik, siis on vajalik lisada elukohateatele ka eluruumi omaniku nõusolek. Nõusoleku küsimine käib elektroonilise avalduse puhul elektrooniliselt. Kirjutage avalduses vastavasse lahtritesse omaniku kontaktandmed ning pange linnuke allkirjastamist nõudvasse kasti. Eluruumi omanik saab seejärel portaali logides omalt poolt digiallkirja panna.

Kui te aga lisate avaldusele koopia üürilepingust, siis pole omaniku nõusolekut enam uuesti vaja küsida.

Kontrollige üle avaldusel olevad andmed ja vajutage nupule "Salvesta".  Kui esitatud andmed olid korras, siis peate avalduse allkirjastama, selleks vajutage nupule "Allkirjasta".

 

REGISTREERI END VALLA ELANIKUKS!

Detsember 2021

Kus viga näed laita, seal tule ja aita. (eesti vanasõna)

#elanikekampaania2021 #anijavald